duminică, 22 martie 2015

SUNNY DAY, DON'T CARE

Hei girls!
In sfarsit am reusit si eu sa ma asez in pat, asezat e dragut spus, m-am aruncat la propriu si mi-am afundat nasul in perna cu miros proasat de primavara, si am ramas asa pentru minute in sir. Inca o data ma bucur ca am reusit sa fac niste poze pentru ca, ei bine,(acum) afara ploua, nu stiu ce am facut bun dar karma mea pare sa fie una buna, pe cat urasc umezeala si ploaia cand e frig afara, atat de mult ma bucur ca am reusit sa fac poze inainte. Totusi nu ma intelegeti gresit, iubesc vara, dar doar vara, cand e ploaia calduta, ei bine atunci iubesc sa alerg in ploaie si sa fac piruete pana arat ca si un catel plouat:)).
Deci, spuneam ca m-am asezat asa bine in pat, dar apoi am realizat ca am uitat laptopul, si magia se risipise:)). M-am ridicat si cu ocazia asta mi-am facut si un ceai verde (Lady grey- Twinings) cu infuzii de citrice, si asta fac acum. va scriu si incerc sa ma incalzesc. 
V-am "pozat" un look potrivit, zic eu, pentru ca inca e rece afara si trebuie sa profitam cat mai putem de puloverele oversized (doamne ce le mai iubesc). Eu l-am asezat pe al meu langa niste blugi albastrii spalaciti si botine chelsea + jeaca mea biker preferata, simple&cozy(as my blanket right now).




And one picture of my lovely desk..


Desk-ul meu este cel care ma inspira, mereu, desk-ul si instagramul si blogurile mele favorite si plimbarile lungi si revista ELLE(prezenta aici, de fata) si cafeaua buna si multe altele, dar desk-ul este cel care imi apare in fata de fiecare data cand ma trezesc, asa ca trebuie sa fie (mai)mereu plin de flori, cu poza mea preferata inramata, cutiutele de bijuterii, lumanarile preferate(lavanda) si in rest o dezordine totala, carti peste carti, caiete, portofolii, stiti si voi.. 

Until next time, 
love and 
tea flavoured kisses,
L.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu