miercuri, 18 martie 2015

Messy thoughts | Another LOOK POST



PLAY&ENJOY

Hei guys!
Tocmai ce m-am trezit, vremea asta e al naibii de uricioasa te face sa stai in pat toata ziua. Nu mai vorbesc de teme sau alte chestii, asa ca mai bine lucrez la laptop si prin asta ma refer la blog, muzica si poate totusi si niste teme (atestat- aka un fel de lucrare de licenta, doar ca la scara mai mica, pentru liceu). As fi lucrat in pat, dar mi-e bine si la biroul meu asezat in stil turcesc, asta suna mai bine in mintea mea :)), si ca sa va fac sa intelegeti mai bine e vorba de o masuta cubica cu cadru metalic auriu si sticla asezata in fata perdelelor si a geamului totodata, pentru o lumina mai faina si niste perne asezate pe jos alandala, e asa zen treaba asta, am in fata si vaza cu trandafiri mici, nude pink, ma simt mai aproape de natura, suna prostesc dar treaba asta chiar e un pic zen. V-as face o poza dar lumina e cam proasta avand in vedere ca se insereaza, si nici nu stiti ce fain se vede cerul de aici, de la podea cum s-ar zice:)). Ma inspira. In fine, nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca azi e o vreme de tot plansul, martie, ce naiba faci? te-ai pierdut? Ieri era asa cald si frumos, in ciuda vantului putin rece, asa ma bucur ca am profitat fara sa ma gandesc de 2 ori. Am pozat un look ce l-am mai pozat o data dar in alta circumstanta si alta locatie, adica vara, undeva pe langa aeroport, acum e primavara, mai frig si cu alte accesorii, simplu, nu? 














Do more of what makes you happy!

Si asta e ce ma face fericita, sa fiu cu babe, sa ma las fotografiata, sa simt vantul sufland prin par, sa-mi port parfumul preferat, sa mi se faca parul de gaina la o melodie buna, sa plang la filme siropoase, sa beau o cafea buna si multe altele... 



Outfit details:

Random brand coat | Zara basic shirt-dress | H&M belt | Jolidon tights | Deichman chelsea boots | Orsay bag



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu