luni, 9 martie 2015

I'm a woman! What's your superpower?

Hello dear leadies, misses and women's!

   Lasati-ma sa va urez la multi ani, o primavara frumoasa si plina de bucurii, dragi femei, aceeasi urare i-am adresat-o si unei prietene ieri si mi-a zis ca ziua noastra e pe 1 iunie:)), you made my day, darling!
A fost ziua voastra si trebuie sa va simtiti frumoase si pretuite oricand si in orice fel, m-am gandit sa va fac un review despre ojele mele, pentru ca un lac de unghii sau o manichiura ingrijita schimba vieti, personalitati, etc; ideea e ca te face, pe tine ca femeie, sa te simti mult mai increzatoare si ingrijita, pentru ca desi este un mic detaliu face diferenta; cred in stereotipul: "prima data o persoana se uita la unghiile celeilalte."
    Adesea am fost intrebata ce lac de unghii/produse de ingrijire pentru unghii folosesc si mai mereu raspund: Rimmel London. De ce? Pentru ca raportul calitate-pret este cel mai important factor, pretul se invarte in zona 8-10 lei, iar oja rezista pe unghii pana la 3-4 zile in functie de cate straturi aplici, daca pui un lac incolor deasupra, sau mai stiu eu daca speli vasele/faci curatenie. Nu am doar de la Rimmel, nu sunt ipocrita, am si de la branduri precum Avon, Maybelline sau Top Shop, ideea e ca am ales sa nu mai folosesc branduri precum Ruby rose, Gabrini sau stiu eu ce alt brand cu preturi mai mici pentru ca nu-mi par calitative deloc, si asta este strict parerea mea! Marea mea problema sunt nuantele nude, cand ajung la 'raionul' de oje nude ma pierzi minute intregi, toate nuantele mi se par geniale, chiar daca sunt extrem de asemanatoare. 
   Momentan folosesc 3 nuante de nude, un lac incolor, tot de la Rimmel - Finishing touch, 3D plumping top coat, iar pentru a-mi sterge unghiile un Nail Polish Remover de la Cien(Acetone free), in rest nu fac nimic special pentru a le intretine, doar le curat si folosesc zeama de lamaie/portocala(ocazional) pentru a le intari.












Here it is for today, my advices, a bit of coffee, a small inspo present and a bunch of flowers for you ladies, have a bright spring!
Untill next time, xoxo, L.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu