miercuri, 1 octombrie 2014

Can I lay by your side?


Listen this.
    Hey girls!

    A trecut asa mult timp de cand nu v-am mai scris.. a inceput si octombrie si toamna e in miez cum s-ar zice, desi temperaturile au parut mai degraba de iarna diminetile anterioare..
    Nu, nu am sa va sec la cap cu problemele mele de liceean rebel de-a 12-a cu bacalaureatul la usa, vorbim despre ce imi place si la ce ma descurc cel mai bine si anume vestimentatia; Toamna este un anotimp minunat, insotit de culori calde, dar si reci, melancolice, si anume: galben, maro, bej, nude, negru, auriu, rosu sangeriu, purpuriu, gri, etc. Atat de mult imi incanta vazul aceste culori, dar parca imi vine greu sa le accesorizez, sa le pun una langa alta, nu mi se par destul de potrivite(ca si outfit), asa ca tot negrul ramane negru, and I know that you feel me girls! E o culoare versatila, clasica si asa va ramane mereu, cum imi place sa spun "black is the new black", am I wrong about thinking in this way? E de mirare ca inca nu mi s-au facut observatii cum ca ma imbrac numai in negru:)), INCA.
    Vorbind despre negru si basic  vroiam sa va spun despre Jacheta Biker din piele (ecologica sau nu), care folosita la infinit nu va da gres, este o piesa ce nu se demodeaza, folosita in mii si mii de combinatii, asa cum am spus eu am folosit-o intr-o tinuta "all black", lejera, classic-casual, de scoala.
Sunt constienta ca mergea de minune un ruj rosu, aprins, dar totusi am mers la scoala si am optat pentru un look clean, no makeup.
    Daca v-ati gandit sa ingnorati piesa de la inceput pe motive gen: "nu am chef", "am sa sar peste" va sfatuiesc sa dati play, si sa cititi din nou, se deschide intr-o alta fila si nu va incurca prea tare, nu de alta dar e geniala, eu una am uploadat-o pe telefon si mai mult ca sigur am sa adorm cu ajutorul ei, e absolut minunata, superba.. speechless.






Outfit details:
H&M jacket
Bershka blouse
H&M jeans
Deichman shoes
Spirit watch 
Random brand bag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu