luni, 22 septembrie 2014

All black

Hey girls! 
A trecut atat de mult timp de cand nu v-am mai scris, mi-e si rusine sa ma gandesc, ideea e ca nu prea am avut timp, nu m-am simtit capabila, am fost intr-un mic concediu. Acum problema e sa nu se prelungeasca, stiu ca nu sunt singura de-a 12-a si nu-i un capat de tara, dar abea a trecut prima saptamana si deja ma simt secata de puteri, stiu ca o sa treaca foarte repede si de asta mi-e frica, dar totodata abea astept sa se termine, in fine. 
Ma bucura ca dupa o saptamana fara sa postez vizualizarile au tot crescut (ca si o paranteza).
Vroiam sa va arat un look simplu, almost all black, casual si numai bun pentru scoala, asta in cazul in care si pentru voi negrul e noul negru, si vi se pare oricand mai potrivit ca orice alta culoare, asa cum fac eu :))





Asta e geanta pe care am purtat-o azi si cam asa arata biroul meu la ora actuala cu tot cu blocul de desen, creioanele colorate, carioci (parca ar fi biroul unui copil de gradinita), lumanarele, accesorii in cutii frumoase si floricele de la mamaie, care sunt pe duca:(

Outfit details:
H&M black jacket
Bershka blouse
H&M jeans
Nike shoes
Zara bag
Spirit watch
Golden earrings


Hugs and kisses from L.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu