luni, 6 octombrie 2014

About last night

Hi girls!
Abea am reusit sa ajung pe la calculator, cu aceleasi ganduri sa va sriu..
Am facut un dus fierbinte si relaxant si lumanarelele cu mango si papaya ma invaluie intr-un miros placut, mai am putin si adorm, dar ma tin tare, bag muzica buna in urechi si va scriu, "about last night.." actually about last weekend, a fost un weekend plin, atat de plin incat m-am trezit pe la 5 dimineata realizand ca nu mi-am facut tema la romana, am bajbait prin geanta si am scos cartea mica de comentarii, un fel de "Eseul" in miniatura, am scos telefonul de la incarcat si cu luminozitatea la minimum am reusit sa imi dau seama ca gasesc ce am nevoie in carte. Initial am vrut sa ma apuc atunci sa scriu, dar m-am lasat destul de repede pagubasa si mi-am adunat fortele sa ajung mai repede la scoala. In fine, va spuneam de weekend, au fost Zilele Bacaului, azi se implinesc 606 ani de cand Bacaul a fost atestat pentru prima data oras si vama, asa ca a fost sarbatorit cu mare fast, nu m-am agitat eu prea mult sambata dar am trecut pe acolo duminica, tinand cont ca a fost si festivalul luminii si muream sa trec pe acolo, mare mi-a fost mirarea cand in Piata Tricololului am vazut o mare orchestra ce canta intr-o armonie, ignorand faptul ca au ales coloana sonora din Star Wars a sunat bine. Am uitat sa mentionez ca eu iubesc muzica clasica? Da, asa e!



And this isn't all..

Mi-am facut timp sa fac si niste poze, pentru #Lookpost.
                   Multumesc George, din nou, esti cel mai bun fotograf! :*









Outfit details:  
H&M biker jacket
Stradivarius t-shirt
Bershka blazer
H&M jeans
Deichman chelsea boots
Top Shop bag
H&M sunnies 


Until next time, kisses,
 -L.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu