duminică, 2 noiembrie 2014

Lady in black

Hi girls!
Stiu ca nu v-am mai scris de mult dar iata-ma, in fata monitorului, scriindu-va; initial, am vrut sa fac un post de Halloween dar planurile nu au mers ca atare si am decis sa o las pe alta data(adica anul viitor), oricum ideea am pastrat-o, e vorba de un look all black, again, e vorba de "Lady in black", am facut niste fotografii geniale, adica nu eu, al meu iubit drag, si genial, si era musai sa vi le arat. 
E un look cat se poate de simplu, cu elemente clasice, o fusta creion neagra si o camasa de aceeasi culoare din material usor cu elemente aurii. Ceea ce e intradevar special e parul meu - sa-i zicem nasty - am incercat sa-l fac foarte cret,  un fel de permanent, dar cum niciodata nu imi iese ce vreau s-a asezat frumos, in valuri, curgandu-mi peste umeri pana la talie, cred ca macar o data in viata ii sunt recunoscatoare, imi place la nebunie cum imi vine, dar daca voi incerca o data sa il asez asa nu imi va iesi(din pacate). 
Let me present you..  



       



And the outdoor story..




                              And my excellent photographer,
                 friend, support 
                                                                                  and most of all the love of my life ..


Outfit details(indoor):
Stradivarius blouse | H&M pencil skirt | Spirit watch
& outdoor:
Random coat | Zara gloves | H&M sunnies | New Yorker tube scarf
&& His outfit:
New Yorker scarf | Berfield coat 

This is all until next time, 
sweet & tea flavoured kisses, L.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu