miercuri, 10 septembrie 2014

Tuna pasta

     
     M-am gandit sa va surprind si sa va arat si cealalta latura a mea, mai ascunsa, v-am pregatit un post, sa zicem.. culinar. Stiti sau nu, imi place sa imi surprind iubitul cu fel de fel de lucruri, si cum a avut o zi grea m-am gandit sa-i prepar ceva putin mai elaborat decat vesnicele senvisuri, you feel me girls? :)) Asa ca am decis sa ii fac paste cu ton, sunt preferatele lui plus ca sunt extraordinar de simple si nu necesita stiu eu ce cunostinte in ale gastronomiei.
     Nu am urmat o reteta de pe net asa ca am sa va spun cum am facut..
          Pasul 1.:
    Pregatiti-va, intotdeauna pentru inceput frontul de lucru, pentru a nu avea surprize pe parcurs!
        Pasul 2.:
    Am pus apa la fiert impreuna cu putina sare si ulei de masline. Am taiat rosii cherry (cca. 20), am scos tonul intr-un castronel si l-am amestecat cu aprox. 2 linguri de pasta de tomate (am folosit Sultan), am pus putin ulei de floarea soarelui  in tigaie (nu mult pentru ca tonul avea deja ceva ulei), am calit ceapa cat sa capete o culoare asemanatoare caramelului, iar apoi am adaugat amestecul de ton si bulion + rosiile cherry, sare si piper dupa gust si am lasat la foc 5-10 minute, am adaugat pe parcurs 4-5 linguri de apa de la paste pentru a nu fi uscat sosul. 
        Pasul 3.: 
    Am rasturnat pastele in tigaie peste sos, am amestecat inca 3-4 minute pe foc, iar apoi am mai lasat inca 4 minute pe aragaz pentru a se linisti.






       Pasul 4.:
    Cam asa au aratat la final, si va spun ca au fost extraordinar de gustoase.


Hope you like it, kisses,
L.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu