vineri, 12 septembrie 2014

Back2school

        Good morning girls!
    Fetelor, va spun ca nici nu imi dau seama cum a trecut vara, toamna e aici si scoala incepe luni, da LUNI, nu vreau sa fi sunat ca un ghimpe in coaste, dar asa e, mai e putin, putin si incepe nebuneala, trec a 12-a si nici nu vreau sa stiu cum o sa fie, sper sa imi fac timp sa va scriu, vreau sa fac asta,desi e oarecum greu avand in vedere ca un articol dureaza de la 1 pana la 3 ore si nu imi place deloc sa il scriu pe particele, de multe ori ma prinde dimineata scriind si sunt sfatuita sa continui dimineata dar nici ca vreau, in fine, iar povesti, doar e Lore's stories :))
     Ce vroiam defapt sa va spun e ca prima zi e importanta, mai ales ca bobocei, nu zic ca trebuie sa disperati gandindu-va in detaliu la ce veti purta, nu, trebuie sa fie ceva lejer, ceva in care sa va simititi bine, dar totodata ceva in care sa aratati bine, smart casual as spune. Pe cealalta latura nu trebuie sa exagerati nici cu machiajul, trebuie sa fie unul discret, pentru ca, ei bine, e scoala. Eu palavragesc aici dar sunt sigura ca am sa ma trezesc de la 6 pentru a fi gata:)). Daca totusi vreti sa iesiti in evidenta pastrati-va calmul si folositi acel ruj care va place dupa festivitatea cu pricina, pentru ca, sa fim seriosi se stie ca in prima zi nu se fac ore; pastrati-l pentru iesirea de dupa cu prietenii/colegii, va veti simti mult mai libere!
    V-am pregatit niste seturi Polyvore pe diferite stiluri pentru inspiratie, hope you like it!
1. Simple & elegant.
2. The cool nerd

3.


4.

 4 outfit-uri pe 4 stiluri oarecum diferite, ce urmeaza este organizarea gentii/rucsacului de scoala, pentru ca pana la urma suntem fete si cautand ceva in geanta e ca si cum am cauta acul in carul cu fan, ideea e ca nu trebuie sa tinem lucruri prostesti in geanta pentru a o umple pentru ca ne vom impedica de ele cautand cheile, sau stiu eu, telefonul.



Cam asta a fost si cu articolul asta, sper ca v-am fost de folos catusi de putin, pana data viitoare va doresc o zi buna!
Kisses, sleepy L, 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu