marți, 9 septembrie 2014

Classy casual.





 

    Atat de mult imi place acest cardigan, a fost piesa cheie a acestui outfit, multumesc Narcis inca o data, si tie George ca ma cunosti asa de bine, este o piesa statement in garderoba unei domnisoare, asa cum am mai spus. Am mers pe piese simple, negre si pentru a scoate tinuta din anonimat am folosit rujul rosu, topul liliachiu si geanta nude, sounds good ha?
    Ce imi place la acest outfit este ca poate fi folosit si cand mergi la o plimbare in parc si cand iesi la suc cu fetele, dar si cand mergi sa ii intalnesti parintii, eu spre exemplu am iesit in oras cu niste prieteni, si prin iesit in oras spun ca am mers sa ne luam mancare si ne-am intors acasa sa mancam:)).

Outfit details:

Bershka blazer

H&M top

H&M jeans 

Random pumps

Top Shop bag

  

- Kisses from Bacau, L.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu