luni, 8 septembrie 2014

Presents


Pentru inceputi dati play la asta.        
 
       Late night thoutghts again, ha?

    Da, e seara din nou si va scriu, v-am mai zis ca seara ma prinde inspiratia, stiti voi ca v-am tot vorbit de cadouri in articolul anterior si m-am simtit datoare sa vi le prezint ca pe niste membrii ai familiei, ca pana la urma au intrat in familie, in familia garderobei mele. Dupa cum v-am spus nu am avut prea multi invitati deci numarul caodurilor este relativ mic, dar pentru mine sunt mai mult decat suficiente, si o ceapa cu fundita era potrivita, ma amuzam eu cu o prietena:)).


Asa cum stiti sau nu, am primit aceasta minunata geanta din piele in nuante nude cu auriu care e mai mult decat geniala, insotita de acest frumos trandafir roz, de la al meu iubit.




Mai are rost sa repet ca fiecare cadou in parte e superb? Am primit acest ceas, adorabil, insotit de buchetul de gerbere rozalii de la doi prieteni dragi mie, Iuliana si Cosmin, probabil ii stiti din postarile anterioare.


Multumesc Patrizia pentru colierul hazliu si viu colorat si portofelul care sa se potriveasca, sunt adorabile!


Cardiganul acesta este mai mult decat un must have toamna asta si nu numai, este o piesa statemnt in garderoba unei doamne, domnisoare.
Multumesc mult Narcis!


Mama, tata, multumesc pentru ondulator si pentru jacheta din wishlist, sunteti niste parinti buni.


Acest ceas e.. genial. George, ma cunosti asa de bine, stia ca imi doream acest model foarte mult si a vorbit cu a mea cumnatica si l-a trimis tocmai din Londra, ca si geanta de altfel, cand l-am primit alaltaieri aproape ca mi-a curs o lacrima, nu m-a emotionat doar cadoul ci si gestul in sine, faptul ca l-am primit cand ma asteptam mai putin, nici nu mai speram eu ca voi primi asa ceva, mai putin de la el, care imi facuse deja un cadou, nici nu stiu cum sa ii mai multumesc, sunt asa binecuvantata, multumesc Doamne, multumesc iubire, multumesc tuturor!

Kisses from Bacau, L.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu