luni, 18 august 2014

Wishlist and a look post!

Play this!










Am sa incep cu look post-ul, este unul simplu si accesibil, zic eu, fara prea multe accesorii, doar bratarile mele norocoase si ochelarii de soare folositi pentru a-mi tine parul. In legatura cu bratarile chiar radeam cu George ca rochia mea de banchet(anul viitor) va fi in functie de ele, nici macar atunci nu le voi da jos, imi poarta noroc, sunt de la persoane dragi mie si au valoare sentimentala, punct. 
Port topul liliac de la H&M prins la reduceri la inceputul verii si fusta-pantalon din Stradivarius, ca incaltari am optat tot pentru Nike-urile air pe care pur si simplu le ador, le vad in mii si mii de combinatii, chiar si cu rochite. 

Am zis ceva de un wishlist in titlul articolului, radeam cu George ca la cat sunt de pretentioasa bine ar fi sa imi fac un wishlist inainte de ziua mea si sa il pun pe frigider, ca sa il vada fiecare persoana care trece pe la noi, am sa il fac si am sa va pun o poza, oricum George stie, el e avocatul in situatii de astea, asa ca, daca nu stiti ce sa imi luati pe el sa il intrebati (la prieteni ma refer). :))


Pana la noi articole o seara buna va doresc! Kisses.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu