miercuri, 20 august 2014

The artistic part of me..

Ascultati asta.


    Buna seara dragilor, obosita si totodata multumita de mine insami tin sa va marturisesc ca azi am fost la cea mai frumoasa expozitie de picturi, ever. Tin sa multumesc matusii mele, fara ea nu as fi auzit de expozitie, de artist in sine, si nu mi-as fi dat seama ce as fi putut sa pierd. 
     Stiti ce mi se pare totusi de-a dreptul impresionant, faptul ca aceasta artista, Dorina Costras, romanca fiind, din Bacau, nu este asa cunoscuta pe cat ar trebui sa fie, valoreaza ca om mult mai mult decat unele pipite ce isi misca fustitele pe la televizor, aceste tipuri de activitati, aceste tipuri de oameni ar trebui promovati. Mi se pare de mirare ca matusa mea, tot romanca fiind, a reusit sa o cunoasca pe aceasta artista prin intermediul unei artiste din USA, pentru ca nu imi place cum suna America. Este nevoie de oameni aflati la mii de km distanta sa ne faca sa ne cunoastem adevaratele valori, sa ne faca sa realizam ce avem chiar sub ochii nostrii si nu apreciem. 
    V-am spus in articolul anterior ca voi fi la vernisaj, am ramas mirata atat de picturile parca de vis, asa cum a spus si criticul de arta Valentin Ciuca, fiecare om ar trebui sa aiba in casa un obiect ce reprezinta divinitatea, fie o icoana, fie un tablou, o pictura, un obiect in care sa stim ca este prezenta divinitatea, pentru ca este adevarat, fara ajutorul divinitatii acele opere de arta nu ar mai fi numite in acest fel, ar fi doar niste simple mazgaleli.
     Aceste tablouri pareau ca vor sa isi spuna oful, dar totodata vroiau sa ne faca sa intelegem din simple priviri, simple unduiri ale corpurilor, simple suvite de par viu colorate asezate haotic, vroiau sa ne faca sa intelegem doar pe noi, doar noi insine si tabloul, doar noi existam pe lume si ne confesam, intr-un mod tacut, din priviri, din analizari, din simple semnale ce le emite o culoare, sau poate mai multe, din mimica fetei, din tot ce inseamna nonverbal. Mie mi-au placut enorm de mult si sunt recunoscatoare, ar trebui sa spun multumesc, pana la urma ce ne costa, nu? Ar trebui sa multumesc, ca am avut ocazia sa intalnesc aceasta minunata fiinta din mainile careia au iesit acele opere de arta. 
 Multumesc Dorina Costras!
Aceasta este pagina de facebook, iar acesta site-ul unde ii puteti urmari lucrarile.
Acum va voi lasa cu lucrarile mele favorite, enjoy!

























Late night kisses, L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu