luni, 11 august 2014

Old school.


Play this


Stiti momentul ala de relaxare maxima, in care vrei sa uiti de tot, de probleme, de stres, pur si simplu de tot, ei bine la mine au fost mai multe, mai precis o zi intreaga, ador duminica, mai ales ca suntem in vacanta, nu mai avem grija zilei de luni, multa lume uraste duminica pentru ca, dupa, urmeaza luni, eu o iau ca pe ultima suta de metri de relaxare, duminica e ziua in care imi permit sa ma rasfat, sa ma delectez, pentru ca stiu ca urmeaza o saptamana plina de diverse activitati solicitante, nu numai pe perioada scolii, chiar si in vacanta, stand acasa responsabilitatile sunt mai mari si parintii sunt ceva de genul: "tu stai acasa toata ziua, ar trebui sa fie casa luna, dupa ce ca freci timpul degeaba, bla bla", cred ca stim cu totii cum e, nu ma pune pe mine mama sa fac prea multe, ci doar sa mentin, dar cu un frate mai mic e cam greu sa "mentii". 
In fine, bat campii putin, vorbeam de ziua de ieri, o duminica speciala, alaturi de babe, ne-am relaxat mai mult de o gramada, ne-am plimbat, am facut poze, ne-am rasfatat, asta in momentul in care am iesit. Inainte, am modificat noi, pret de cateva ore o pereche de blugi, primiti de la bunica mea, mereu ma rasfata; blugii erau draguti si asa, culoarea e foarte faina, mie mi se pare ca se potriveste in orice anotimp, depinde cum o porti, doar ca erau putin prea plictisitori, asa simpli, asa ca m-am apucat sa ii modific, nu sunt extraordinar de multumita de cum au iesit, dar incet incet ma perfectionez, e abea a doua pereche pe care o modific.
Cum ne-am plimbat noi, am gasit locul asta dragut, perfect pentru poze, mie imi place natura, nu stiu daca ati observat dar in majoritatea pozelor mele sunt eu, cativa copaci, multe frunze, putin asfalt si cam atat :)) 







Urmatoarea oprire a fost la Cora, ne-am luat ce ne trebuia, am mai frunzarit prin magazine, iar apoi am iesit, probabil acum o sa va ganditi: " ce poti face la Cora, e doar un magazin mare", dragilor, eu nu merg pentru "magazinul mare", merg pentru aleea minunata, moderna, pe care o au, mereu am spus ca, ignorand strada nu prea centrala pe care se afla, aia pare zona de centru, e foarte bine amenajata, e ingrijita, au atat verdeata cat si locuri pe care sa stai foarte ingenioase, cei din Bacau poate nu s-au gandit in felul asta pana acum, dar ganditi-va putin, e aparte de tot ce e "pe centru", e parca mai multa liniste, locul e amenajat altfel, parca altfel iti vine sa stai acolo, decat pe centru, unde mai nou copii de 12-13 ani isi dau aere, si eu am avut varsta asta, si cei din generatia mea, dar parca nu eram asa, noi eram altfel, la varsta aia inca ne mai jucam in fata blocului, si ne prezentam noile jucarii, nu ultimele modele de iphone, sau s4,5 ..


La sfarsitul zilei, cand credeam ca distractia s-a terminat, mamaie a mea ne astepta cu porumb fiert si apa cu gheata si lamaie, nici ca putea fi mai bine de atat!


Seara s-a terminat minunat, am ras, am mancat, am facut poze si ne-am uitat la "The ugly truth"



Probail va intrebati ce treaba are numele articolului cu articolul in sine, ei bine, sper ca ati ascultat melodia de la inceput, daca nu, inca aveti timp, melodia aia imi aminteste de copilarie, de pe vremea in care exista doar Mtv si Atomic, de pe vremea in care stateam cocotata pe pat la mamaie, si ma bataiam pe melodia asta si multe altele, iar acum, ma gandesc nostalgic la acele clipe, la cat de buna era muzica..

Love and kisses from Bacau, L.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu