luni, 16 iunie 2014

#7

#7


           16.06.2014  7 Luni!!!  
       
              Cea mai superba zi de cand ma stiu, o zi minunata alaturi de un om minunat !
      Ce as putea sa spun, raman fara cuvinte de fiecare data cand este vorba despre el, numai cat ma gandesc, cand ii pronunt numele si palmele imi transpira, este minunat si este numai al meu, nu mi-ar ajunge pagini sa scriu tot ce inseamna pentru mine, pot spune doar ca doresc oricui, dar  oricui, sa aiba parte de o persoana ca a mea jumatate .. Am emotii ca si la prima intalnire, emotii am si cand il privesc in ochi, si cand ma ia de mana, si cand imi sopteste cele doua cuvinte, emotii, viata este formata din mii si mii de emotii, doar ca emotiile ce provin din sentimente pure, de dragoste sunt cele mai frumoase!
             









"Daca iti cumparam, te asteptai, ca in fiecare luna.. Am vrut sa fie diferit!"


Ati mancat vreodata "pizza Luca"? E geniala! 


Cheers to us !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu