sâmbătă, 14 iunie 2014

BEAUTY POST

The summer is here!


  
     Vara e aici asa ca trebuie sa o primim cum se cuvine. Cand spunem vara, cu totii ne gandim la timp liber, distractie,sunkissed skin, lighter hair, petreceri in aer liber, piscina si multe alte activitati, in fine toate acestea petrecute pe timp de zi sau noapte, afara.
        Pentru toate acestea avem nevoie de un ritual al nostru, repetat cel putin saptamanal. 
                                                 Al meu contine 5 pasi simpli!

                                                                   #1 The hair

               
         Sunt intr-o continua schimbare, vechile produse folosite imi degradau parul, pe cand acestea, alese in urma cu cateva saptamani imi sunt benefice, parul meu are volum  din nou, deci cred ca voi ramane la ele !

#2 The skin
          
       Pentru a indeparta firele neplacute de par, folosesc epilatorul Philips Satinelle, il am de aproape doi ani si functioneaza la fel ca la inceput, imi plac produsele accesibile si bune, who don't?

            Desigur, ca orice fata, am 100 de creme, pe care le-am cumparat sperand ca o sa folosesc si altceva, dar nu, tot la vechea, buna mea lotiune de corp cu lavanda raman, e the one!


#3 The nails
            
          Orice femeie care se respecta si se ingrijeste, indiferent de varsta sau statut are unghiile ingrijite! E stiut de oricine, nu trebuie sa fie neaparat lacuite sau extraordinar de mari, preferatele mele sunt cele de marime medie, sau the tinny ones, de obicei cu un lac nude sau  white .



#4 The perfumme
            
             Ultimul, dar nu cel din urma, fiind si cel care definitiveaza aspectul unei domnisoare, doamne, femei, este foarte important. Se spune ca orice parfum are o poveste, fiecare parfum ne trezeste amintiri, fiecare parfum este ca si o carte deschisa. 
            In acest moment am 3 parfumuri preferate, toate relevand o stare de spirit, emotii, si noi viitoare amintiri..

      
            Primul, "Loving you", By Fabrice Laurent, este parfumul ce il port zi de zi, accesibil, primit de la o matusa din Dubai, il am de mai bine de doi ani si abea acum ceva luni am inceput sa il folosesc, de atunci nu ma mai pot dezlipi de el.
           Al doilea, faimosul "No.5"de la Chanel, este cel pe care il folosesc mai rar, la ocazii speciale, fiind un parfum special.
           Iar ultimul, "Ode  à l'amour"  de la Yves Rocher este un parfum, dulce, floral, perfect pentru zilele de vara. 
          Imi place sa scriu despre parfumurile mele, pentru ca odata folosindu-le, pielea mea capata acel miros specific, pe care fiecare dintre noi il avem, si pe care, mirosindu-l, ne invaluie o mie de simturi si trairi.. 

#5 The relaxing moments after all..
       
          
         Tot ce trebuie sa faceti este sa cititi o carte, sa vizionati un film, sau sa iesiti in oras alaturi de prieteni, de el, de familie, orice pentru voi inseamna relaxare.
           Pentru mine, azi relaxarea a insemnat sa-mi petrec timpul alaturi de familie, sa merg la cumparaturi, si sa mananc bine, cred ca am sa ajung sa ma ingras, ca de slabit nu reusesc .. Raman constant la aceleasi kg, dar e bine si asa :)) .


        
            Voi ce fel de produse preferati, si ce ritual de zi cu zi aveti? Astept comentarii!

Love and kisses from Bacau, L.     




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu