duminică, 22 iunie 2014

Ripped jeans and coldy days!

Ripped jeans and coldy days!

-Post look-

  
En:

         This is my OOTD (outfit of the day), it's a perfect look for a cloudy day, excuse my sunnies, they are the element who makes me feel comfortable.
        The look is casual, basic, for every out door ocasion, it's not special, contains simple elements, a t-shirt, some jeans and comfortable sneakers, simple as fuck, excuse the "f" word.
     P.S.: The ripped jeans are made by me, I'm proud!
         
Ro:
      
        Acesta este outfitul zilei, este un look perfect pentru o zi innorata, scuzati-mi ochelarii, sunt elementul care ma face sa ma simt confortabil.
       Look-ul este unul casual, de baza, pentru orice ocazie in aer liber, nu este foarte special, contine elemente simple, un tricou, niste jeansi si tenesi confortabili, simplu ca buna-ziua!
      
P.S.: Jeansi rupti sunt facuti de mine, sunt mandra!




I'm wearing:

Terranova grey T-shirt 

Terranova  ripped Jeans

H&M white& snake skin sneakers

Yves Rocher white watch 

H&M black& silver sunnies

Random lucky charms 

P.S., again: You find me on CHICTOPIA !!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu