luni, 22 februarie 2016

London W E A T H E R

Nu, nu, nu vă scriu din Londra,  ci tot din Clujul meu frumos, doar că vremea-i prea seamănă cu cea din Regatul Unit & alături de paltoanele oversized, eșarfele călduroase și ceaiul negru parcă se apropie și mai mult.
 Aparte  de arhitectura genială ce tronează peste tot pe unde ai întoarce capul mai e și Grădina Botanică, unul dintre cele mai faine locuri din Cluj după părerea mea. Am vizitat-o toamna, am vizitat-o acum câteva zile și aș mai vizita-o din nou ori de câte ori aș avea ocazia. 
Întâmplarea a făcut ca o prietenă de a unei prietene să vină în oraș și cea din urmă să nu o o poată însoți așa că fără dar sau poate m-am oferit voluntară, pentru că e vorba de un loc frumos, drag mie, o oază de liniște - și chiar dacă vremea a fost ploioasă de mai bine stăteai în casă sub patură cu un ceai în mână, noi tot am mers. Și ne-a plăcut.
Într-adevăr, posibilitățile de a vedea toate tipurile de vegetație sunt reduse din pricina vremii reci, dar chiar și așa grădina -sau parcul- are farmecul ei. 
As you can see .. 












With love, L.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu