duminică, 17 ianuarie 2016

Photo Journal of December

Stiu că e trecut de jumătatea lui Ianuarie, dar așa funcționez eu și cred că v-ați obișnuit deja cu asta, mai ales dacă sunteți cititori fideli.  Mic internet explorer ce sunt :d
Nu pot funționa la capacitate maximă decât dacă am 1354 de lucruri pe cap(sesiune, proiecte de semestru, cărți de citit, etc.).
Având în vedere că luna decembrie am fost deconectată total de la tot ce înseamnă blogging, mi-aș dori să promit că o să revin în forță dar nu știu dacă mă pot ține de cuvânt.
Știu, știu că nu v-am urat un crăciun fericit, un an nou bun și așa mai departe și mă mustră puțin conștiința, dar o fac acum, a 2-a parte adică. Să aveți parte de un an nou tot mai bun, mai plin de succese & împliniri de orice fel!
Why photo journal? Pentru că nu văd o modalitate mai bună să vă țin la curent cu tot ce fac, atât aici cât și pe instagram
Acum lăsați-mă să fug la învățat și uitați-vă la pozele alea, see ya!






















Yours, L.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu