marți, 28 iulie 2015

La vie est belle! / What you wear when you want to feel feminine?

Hei babies,
De ce am ales acest titlu? Pentru ca, ei bine, viata e frumoasa & tinuta mea are un aer parisian(cred eu).


 Oh, si ultima parte a titlului, ce ne face sa fim feminine mai bine decat o rutina de ingrijire à la carte, un parfum bun & o fusta.
 Cel putin eu asa am simtit azi, a iesit la suprafata latura mea feminina(mai mult ca de obicei) si am decis ca e musai sa port o fusta, si ce bine ca n-am mai purtat fusta asta demult. 
Aici se combina frumos cele 2 parti ale titlului, fusta creion neagra, bluzita cu volane, alba, si rujul rose-rosu. 
Elemente simple, basic, care imbinate frumos ofera un look girly si feminin. 



O.D.:
Bluzita  Asos | Fusta, gentuta si balerini H&M | Ochelari de soare Stradivarius



Acum vreau sa stiu, care e definitia voastra pentru feminitate, sau(reformulez) ce ritualuri va fac sa va simtiti feminine? 

W. Love, L.


BLOOPERS





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu