miercuri, 27 mai 2015

Graduation & 1 year blogaversary

E dimineata, alarma ma trezeste inaintea evenimentului pe care scria mare: Blogaversary (one year)!! 
Ma, si a cazut asa bine, in aceeasi zi cu absolvirea, sau cursul festiv, spuneti-i cum vreti, nu m-am mai intors pe partea cealalta ca in alte dimineti, ci am fost in pozitia de drepti in doi timpi si 3 miscari o miscare. Pregateala, o corvoada, ca de obicei, par, machiaj, haine, you feel me girls!
Mi-am facut o cafea, si intr-un ritm de chillax m-am pregatit.

After 3 hours..

Cu emotii ca in prima zi, am pasit pe poarta scolii, aproape pentru ultima data, de data aceasta nu in calitate de boboc, ci in calitate de absolvent, gandindu-ma la vremea in care eram o pustana, ca si cum era ieri. Ne transformam, crestem, evoluam, ne formam, in niste tinere femei si barbati, noi, fetele, in niste femei frumoase, puternice, capabile sa mute muntii din loc, nu mai e mult si acea vreme va veni, timpul trece repede, parca ieri va scriam primul articol, parca ieri paseam pe poarta scolii pentru prima data, cu aceleasi emotii..

"'Parca nu imi vine sa cred, nu ma pot obisnui cu gandul.."
- Tata





Dupa urlete, tipete, de fericire, si intonarea mandra ca a unei mantra: "12 F, 12 F, 12 F" am ajuns la Teatrul de Vara "Radu Beligan", si ne-am ocupat locurile cuminti, asteptand sa inceapa festivitatea, voi, colegi de promotie si emotie, stiti ce vorbesc, asa ca adresez urmatoarele cuvinte celor mai mici, dragilor, nu exista festivitate si etapa mai frumoasa, in viata, decat cursul festiv si respectiv liceul. 








Un singur cuvant ce poarta cu sine o intensitate enorma, o mie si unul de sentimente!










Dragi colegi, vreau sa imi cer scuze pentru toate intamplarile mai putin bune, daca v-am suparat, daca v-am enervat, si stiu asta, dar nu imi pare rau, pentru ca fara mine, fara intamplarile astea nu m-ati fi tinut minte, intr-un fel sau altul, nu as fi fost eu, cea pe care ma stiti, mai mult sau mai putin, nu imi pare rau, pentru ca altfel nu v-as fi facut liceul o experienta minunata, remarcabila si de neuitat. 



Vreau sa va multumesc pentru ca ati fost grozavi(va simtiti voi), pentru ca mi-ati fost alaturi, si pentru ca ne-am distrat, am ras, am facut misto, si ne-am distrat, va multumesc dragi colegi si va urez sa deveniti oameni frumosi, realizati, calzi, si nu neaparat de succes, dar sa iubiti ceea ce faceti, si sa alegeti mereu cu inima!
Si acum pentru ultima oara: 12 F, 12 F, 12 F!  (Strigati in timp ce cititi asta)

 Multumesc, noroc!




Xoxo, your partener in crime, 
L.

2 comentarii:

  1. Felicitari,draga mea! Sa ai parte numai de bine,sa realizezi orice iti pui in minte! Esti o persoana minunata! Te pup din suflet 😘 ps: imi plac pantofii 😚

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot, asemeni iti doresc si tie! Te pup si te imbratisez!
      Ps: multumesc!
      Xoxo

      Ștergere