sâmbătă, 30 august 2014

Welcome home daddy!

    

    Deci planul a fost asa, m-am trezit, m-am enervat cu machiajul, apoi nu-mi gaseam haine, parca toate imi ieseau pe dos, am crezut ca intarzii ca de obicei, dar nu, totul era o surpriza pentru ai mei, mama nu trebuia sa stie ca sunt asa nervoasa/emotionata pentru ca trebuia sa merg la aeroport sa il iau pe tata, mama stia ca ies in oras, la fel si fratele meu, doar eu si cu George stiam adevarul, cand am ajuns in aeroport ne-am uitat pe lista cu sosiri, ca de emotii am uitat si ora la care trebuie sa aterizeze, eram fericiti ca nu avem de asteptat decat vreo 15 de minute, au trecut 30 si cand ne-am uitat pe lista din nou, data se modificase si mai aveam de asteptat inca vreo 40 de minute, asa ca am mers pana la vale la billa sa luam ceva de baut si niste covrigi; imi pare rau, dar nu dau 5 lei pe un corn si alti 5 pe un bidon mic de apa, asa ca  am plecat, ne-am mai taiat putin din timpul de asteptare si am apucat sa mananc ceva pe ziua de ieri (era ora 14). Desigur ca intr-un sfarsit a aterizat avionul, cu intarzierile de rigoare si am ajuns sa ma uit la poarta de sosire ca si un copil mic ce isi asteapta bomboanele, l-am vazut de la distanta si aproape ca mi-a curs o lacrima, nu imi  venea sa cred ca au trecut aproape 5 luni de cand nu il vazusem, cum de am putut rezista, gratie tehnologiei, nici nu am mai asteptat sa treaca de benzile ce trebuiau sa ma tina departe, m-am intins peste si l-am luat in brate, era asa de bine, "mi-a lipsit asta", imi ziceam in minte, cu gura pana la urechi, nu am asteptat mai mult de 5 minute si l-am rugat pe George sa ne faca o poza, vroiam sa imortalizez acel moment, vroiam sa il pastrez bine acolo, nu doar in memorie, ci si pe birou, glumesc. Sa va zic, cand am ajuns acasa am intrat doar eu si George si am chemat-o pe mama sa vada ce am cumparat (ea stia ca am fost in cu totul alt loc), la urma a intrat si tata cu un trandafir rosu pentru mama, pe care il tin eu pe birou, intentia conteaza! Rares a ramas cu gura cascata si usa de la frigider deschisa, mama a ramas masca, si-a inceput sa se ia de mine cu: "tu stiai", ma simteam datoare sa il ajut pe tata sa faca o surpriza avand in vedere ca mama e cea care face surprizele si ca de data asta ca surpriza a fost o mica mare renovare, intr-un fel am echilibrat balanta.
     Abea acum am ajuns sa va scriu, ieri toata ziua am fost prin oras, am fost la mamaie a mea, ca a facut 62 de ani, pai se putea sa nu ii facem noi o surpriza, imi pare rau mamaie ca te-am facut sa plangi, dar sunt sigura ca au fost lacrimi de fericire, te iubim!







Selfiee!

Happy kisses, L.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu