duminică, 3 august 2014

Laugh as much as you breathe!

Play this

     Stiti voi ca v-am promis un articol refreshing, de vara, de la piscina, ei bine intamplarea a facut ca ieri sa avem parte de vreme faina, un soare arzator si o briza calda, asa ca am fost la Aqua Club, cu babe. Ce putea fi mai ok decat o balaceala continua, ca ratustele :))
    Pe la 9 si ceva am plecat de acasa, am facut niste cumparaturi, am prins si maxi, ca na, nu avem 18 ani deci nu avem masina; am ajuns pe la 11 si am prins si soarele de dimineata, sau ce a mai ramas din el:))
    Nu sunt prea multe de spus, ne-am balacit toata ziua, am mancat, am ras, ne-am intalnit cu niste prieteni, rude, ne-am ars ca rosiile, ca Lorena vrea ulei de masline, sa se uniformizeze bronul, nu vrea crema de protectie solara (factor 50, in cazul lui George).
    A fost o zi frumoasa, cred ca inotul sau mai bine zis balaceala e sportul meu favorit, imi place si mersul pe role/bicicleta, alergatul sau alte sporturi, dar nu la fel de mult ca si acesta. Cred ca am sa il conving pe babe sa incepem sa mergem la bazin, asa am evita posibilele arsuri, si poate invata si el sa inoate, scuze babe, trebuia sa o spun, poate inveti si tu odata! 
    Acum trebuie sa ies, mergem in oras cu ai mei, sper sa nu fie prea obositor, si asa ma ustura pielea destul de tare in unele zone, am sa va alas cu niste poze de ieri, hope you like it!







-and my fringed neon H&M swimwear-


Did anyone said banana?  


Pe mine la asta ma dus cu gandul poza:)) 
Ce? Sunt un minion, plus ca imi tin de foame, eu daca mananc o banana nu am treaba cu mancarea juma' de zi!




Nu e doar reflectia prosopului, chiar sunt atat de rosie!


All the rainbow colors on me!

I am wearing:

Bershka peach top | Terranova mint shorts | Stradivarius white sandals | Zara bag | H&M sunnies | H&M swimwear







    
    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu