duminică, 27 iulie 2014

A day just you and me babe, a story!



      Story. O cofetarie draguta si cocheta, modul in care se prezinta este de-a dreptul de poveste. Are accente albe argintii, mesele de un alb impecabil, vintage, le ador, de la o vreme am o problema pentru tot ce inseamna mobila, alba, vintage, sau rame foto cu aceleasi caracteristici. 


Ok, asta e doar o poza simpla, facuta azi, dar uitati cat de minunata era atmosfera in acel loc, iarna:



(Poze preluate de la Andreia Gradin)

       Spre rusinea mea recunosc ca abea acum dupa mai bine de jumatate de an de cand e deschisa m-am decis sa incerc prajiturile lor, pareau foarte promitatoare, am mai intrat o data sau de doua ori sa vad cum se prezinta, rafturi luminate pline de prajituri, pardon arta, ce iti fac cu ochiul. Se pare ca nu degeaba au numele ala, prajiturile alea chiar sunt de poveste, eu am incercat un cheesecake clasic, pentru ca nu am mancat niciodata, am incercat doar o reteta personalizata a unei matusi cu ciocolata si afine, alta poveste. Eu sunt iubitoare de branza, dar nu de branza dulce, mi-a placut, dar nu pot sa spun ca ma dau in vant, mai bun a fost ce si-a luat George, un fel de prajiturica la pahar, un altfel de tiramisu, cu mascarpone, biscuite si fructe de padure, probabil numele l-a incantat, dar si aspectul, e ca si un copil mic cand vine vorba de dulciuri, ce tot vorbesc, amandoi suntem.



Cat despre locatie, cofetaria se afla langa piata sud pentru cei din Bacau, si pentru cei din alte orase daca  faceti vreo vizita minunatului orasel, folositi GPS-ul, merita; noi cu siguranta vom mai reveni! Pentru mai multe poze, asta este pagina lor de facebook. 


Daca te-ai strambat in pozele cu mine, am pus-o pe asta!




 #theultimateshorts 



I'm wearing: 

Bershka black t-shirt

Stradivarius black leather shorts

H&M pumps

Stradivarius wallet

H&M sunnies










       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu