miercuri, 23 iulie 2014

LATE NIGHT THOUGHTS.. Get the perfect swimwear!

        


       E trecut de 11, si ca de obicei, scriu, doar seara ma prinde inspiratia, se pare ca noaptea si ziua de inainte ma ajuta sa imi aleg cuvintele, dar nu si in seara asta, incerc sa ma adun si sa formulez o propozitie dar parca nu pot. Ploua, de obicei ploaia si muzica buna ma linistesc, but now I'm a little bit pissed off. A trecut jumatate de vara si mor de nerabdare sa postez un articol refreshing plin de poze de la piscina, astept momentele alea de relaxare, ce-i drept ziua de ieri m-a ajutat putin sa ma relaxez dar faptul ca azi nu am putut sa ies din pricina ploii m-a molesit de tot.  
     Rasfoiesc revista mea ELLE din vara trecuta si ma gandesc ce costume de baie ar merge, practic imi plang de mila, vara asta numai vara nu a fost, ba a fost frig, ba a plouat, ba una, ba alta, but be prepared for anything! 
      Ce imi place la revistele ELLE e ca niciodata nu se demodeaza, cel putin pentru mine, mereu sunt o sursa de inspiratie, desigur, sunt si piese care se demodeaza, dar merg pe premiza ca o data ce vezi un outfit nu trebuie sa il urmezi de la A la Z, trebuie sa iei ce-i mai bun din el, sa furi putin din fiecare si sa pui cap la cap, cine stie ce iese. Majestic Casual e on, asa ca ce-mi ramane sa fac este sa navighez in continuare pe internet sa va arat ce piese vestimentare + accesorii am ales de pe ici pe colo. 
     Ceea ce ma enerveaza la site-ul H&M este ca nu posteaza si articolele reduse, am vazut in magazin niste articole foarte faine, la un pret foarte bun, si ar fi fost foarte ok sa vezi de acasa ce articole mai sunt available, avand in vedere ca mall-ul e in cealalta parte a orasului, pentru mine nu e o problema, dar pentru babe e, el e cel cu care merg mai mereu si se plictiseste saracul, mai ales la cat timp stau pe acolo, la mine 5 minute inseamna pe putin o ora :)) Cred ca toate facem la fel, asa ca baieti, ne cerem scuze, pentru toate momentele in care ne-ati urmarit prin toate magazinele, de vreo 6 ori, fiecare (ca asa ii fac eu lu a meu) , pentru toate plasele de cumparaturi carate, si pentru fiecare data in care aveati nevoie la baie si noi va spuneam: "- inca 2 minute, ma mai uit la asta".
    So, sa revenim la ale noastre, am ales cate un outfit de pe fiecare site, asa ca inspiratie pentru voi, enjoy! 

H&M 



Sunnies 39.99 | Sarong 39,99 | Bikini Bottom 39,99 | Bikini Top 59,99 | Sunnies 39,99
   
      Cred ca am sa optez si eu pentru acel sutien negru, este simplu si accesibil, plus ca am nevoie de unul care sa ma sustina, daca intelegeti ce vreau sa zic, mama natura a avut grija sa fiu dotata.
    
 PULL&BEAR

 


Ceea ce mi-am dorit a fost un look lejer, cu accente albe-aurii si un swimwear verde menta,  si am gasit, toate articolele sunt la reduceri, deci sunt accesibile. 
Mi se pare tare faina combinatia de culori.

White dress 49,00 | Sunnies 59,00 | Bikini Bottom 39,00 | Bikini Top 29,00 | 
Golden Sandals 89,00

Bershka


Body Tropical Print 39,00 | Slapi Bio (zic ei) 89,00 | Vintage Sunnies 59,00 | 
Set Bratari rigide 59,00
      
    Marturisesc ca pur si simplu ador acel #bodyswimwear de la Bershka, e demential, l-am mai vazut undeva si nu stiam unde, pacat ca cei de la Bershka (ma refer la magazinul din Bacau) nu il au pe stoc, si nu numai pe acesta, ci niciun fel de alt costum de baie, acum ca l-am gasit nu mai dorm diseara :)) 
Now, let's go to sleep, imi plac noptile tarzii de vara, dar aceasta nu e una din favoritele mele, ploua cu galeata si se pare ca inspiratia a venit pana la urma,  furtuna de afara m-a ajutat, thanks God, acum sper sa va placa si voua, si sa va ajute in cazul in care la voi e soare zilele astea. 
      Go on and buy a swimwear and go to pool, unleast you, because I can't :( 
  Try the craziest combinations, it's your summer, do everything you like! 
-Late kisses from Bacau, Lore .

2 comentarii:

  1. am intrat si ti am citit aproape toate postarile. nu o lua in nume de rau, dar mai ai de lucrat. consulta bloguri mai mari de fashion si incearca sa iti indrepti greselile. mai ai de lucrat si la gramatica, din pacate, atat la cea a noastra, cat si cea engleza :). ca un mic sfat, incearca sa nu mai folosesti termeni pe care nu ii stapanesti sau de care nu esti sigura :) bafta multa

    RăspundețiȘtergere