duminică, 20 septembrie 2015

A M R 5


Lol, a trecut ceva timp de cand nu am facut chestia cu 'final countdown', cam de la bac, si e posibil sa incep sa o fac si pentru craciun, adica cine nu iubeste craciunul? 

Amr5 pana cand trebuie sa fiu la facultate, da da, doar 5 zile, vara a trecut asa repede incat nici nu am realizat, si cand ma uit in urma si vad ca aproape a trecut si septembrie, realizez ca e musai sa incep sa postez seria 'Several autumnish looks', as I see it -so, stay tunned.
A ramas mai putin de o saptamana in care vreau sa profit din plin sa imi vizitez rudele, prietenii, sa colectez cat mai multe amintiri frumoase, pentru ca timpul trece si amintirile sunt singurele care raman.
Drept urmare, azi am fost la tara la mamaie sa o vad si am facut si niste poze langa nucu' ăl batran.




By the way, vreau sa va stiu parerea despre lookul in stil '70 pe care l-am avut azi, cu pantaloni evazati, sandale cu platforma, par valvoi & co. 

Yours truly, 
L.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu