vineri, 29 mai 2015

P R O M



                       


Seara balului. Efervescenta. Emotie. Fericire. Priviri. Amintiri.


Banchetul e acel gen de eveniment unic, care se intampla o singura data in viata(la liceu cel putin), e acel eveniment in care esti cu adevarat aproape de colegi, de prieteni, de a doua ta familie, poate pentru ultima data.

Perfectiunea e un MUST HAVE, si sta in mici detalii.

Toata corvoada, toti nervii, toate nesigurantele, toate dispar, pentru o noapte, incepand cu momentul in care iti vezi colegii, frumosi aranjati, eleganti, si brusc acel sentiment de melancolie te invaluie, ca o briza calda de vara, mai ca iti vine sa versi o lacrima.

E momentul NOSTRU de stralucire!

Sampania golden rose aciduleaza sticla paharelor cu picior inalt, si ce mai conteaza ca ai pierdut intrarea din pricina multiplelor fotografii realizate de fotograful propriu si personal, sala incoronata de mese si lumini care mai de care mai stralucitoare ti se par mai coplesitoare ca niciodata. Asta pentru ca intr-adevar este o seara coplesitoare. Realizarea ca te desparti de o perioada din viata ta e coplesitoare, liceul a trecut extraordinar de repede, cea mai frumoasa experienta e pe cale de a se sfarsi.
E un moment extrem de emotionant, dansam ca nebunii, bem, mancam(mai putin), plangem! 

Eu am ales sa stralucesc, la propriu. Am ales orochie lunga, albastru deschis, dar intens, dintr-un material usor, cu accente aurii si nude. De inspiratie greceasca. 
Am accesorizat-o cu un plic dreptunghiular roz fuchsia, cu accente aurii, de asemeni, si pantofi gri inchis(care oricum nu se vad din cauza lungimii rochiei).
Parul l-am purtat simplu, drept, alandala. Adica exact asa cum se aseaza, l-am facut singura, acasa, pentru numele lui Dumnezeu!
 Cred cu tarie in lucrurile DIY, si le sustin! De aceea si machiajul mi l-am facut tot singură. De ce? Pentru ca pot, si imi place. Si pentru ca mai bine gresesc eu, si invat gresind, de cat sa greseasca altul si sa imi fac mii de nervi. Sunt foarte perfectionista, v-am mai spus?

Daca aveti intrebari legate de orice, indeosebi de machiajul ales puteti sa ma intrebati aici, sau in privat, pe facebook, sau instagram(DM).





















P.s.: Sper ca v-a placut gluma de la inceput, la sfarsitul primei 'imagini' (scrisa cu italic)


Behind the scenes:




Xoxo, melancolic L.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu