miercuri, 6 mai 2015

Street style though & tartan story

Hei girls!
Da, da, va scriu de la scoala, ce sa-i faci daca ieri m-am crezut tare bucatareasa si nu am avut timp de nimic altceva (+ore dupa amiaza). 
Colac peste pupaza, mai stau si in prima banca(acu') si colac peste pupaza colacului de peste pupaza, mai urmeaza sa ma si asculte(wish me luck).
Ceea de defapt vroiam sa va zic/arat este outfitul pe care l-am purtat ieri: blugi albi lejeri si tenesii mei favoriti, restul a venit de la sine: tricou cu mesaj inspirational 'Bad boys ain't no good, good boys ain't no fun' & camasa in carouri(luata de la raionul de copii \m/).








Nu stiu despre voi, dar eu ador printul tartan, sau in carouri cum stie toata lumea, cred ca usor usor o sa dezvolt o obsesie si pentru asta, si fain e ca le gadesti in diverse combinatii de culori si modele(slim fit, regular fit, crop fit). Ca fapt divers chiar vazusem  in Bershka niste modele croptop, alaturi de denim scurti, ripped. So country and boho, right?



Xoxo, L. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu