vineri, 1 mai 2015

1st of May, curls & leneveală

Hei babies! 
Va scriu de la mare din pat defapt. Recunosc, mi-as fi dorit sa fiu la mare, sa stau pe nisip si sa-mi amorteasca fundul uitandu-ma la valuri & la apus si apoi la rasarit..

 Sa revenim la ale noastre, nu stiu la voi, dar la mine ziua a fost una buna. Merg pe premiza ca nu conteaza ce faci, ci cum sau cu cine faci. Nu va imaginati acum ca am facut bungee jumping, oh nu. Am facut lucruri normale: trezit, mancat, stat in pat mult, citit si mai mult, dormit, trezit, facut ceva aparent important, mancat(ceva bun), iesit afara, uitat la cer, intors acasa, uitat la seriale cu babe & scris voua (a se intelege sarcasmul in timpul verbal folosit). 
Anyone coffee? 



 Si acum vine intrebarea importanta: ce am purtat? 
Pai, ce sa porti ma intr-o zi libera, cu soare, miros de mici prin cartier, si -ma repet- cu mult timp liber.
Dress code-ul a fost: lejer. Sau casual, cum vreti sa ii spuneti. 










Tricou simplu si funny(Kenvelo), pantaloni scurti, denim(Bershka), tenesi argintii(Stradivarius)  & over all: college jacket(a lui George). 
Parul l-am purtat ca a lui Ariana Grande (imposibil sa nu stiti la ce ma refer), nu intrebati ce mi-a venit, pur si simplu, sa atraga -poate- atentia de la faptul ca nu am pus pic de machiaj pe fata (si acum voi va uitati la ochii mei mici, haha).

Acum ia spuneti, voi ce ati facut de 1 mai? Cu ce v-ati imbracat? Ce ati mancat?
 Acum ravnesc la niste mici(multumesc Cătă). 

Xoxo, hungry L. 

2 comentarii: