vineri, 10 aprilie 2015

'n' Ways of Going Green: DIY DETOX

M-am saturat de idei complicate ce suna bine/arata bine, dar ingriedientele ia-le de unde nu's!
E vorba de smoothie-uri, fie ele de orice fel, orice culoare, orice ingredient, am gasit zeci de pagini pe instagram cu smoothie-uri, zeci, va spun! Doar ca ingredientele sunt prea complicate pentru gustul meu, gen apa de cocos, lapte de cocos, suc de agave si chestii; sa fim seriosi, nu le gasim la tot pasul, cu atat mai putin in Ro, ei promit multe, eu nu promit nimic, doar pun poze aleatorii (azi una, maine alta), folosesc ingrediente simple, adica, le gasesti la orice pas(mere, pere, salata, lamaie, capsuni, kiwi). Nu imi incarc retetele si le fac dupa bunul meu plac, dupa cum imi tuna, nu am cantititati precise, niciodata!

Am luat chestia asta ca pe o provocare, niciodata nu am baut mai mult de un suc pe zi, si intotdeauna am variat, am schimbat ingredientele, dar "dress code"-ul a fost mereu acelasi, GREEN.

#1
Banana, salata, kiwi, zeama de lamaie, apa, 
suc de visine


#2
Banana, kiwi, salata, mar, apa, zeama de lamaie


#3
Banana, mar, kiwi, para, salata, capsuni, apa



Nu conteaza  cantitatile, in fond, eu pentru doua portii am folosit mai mereu aceleasi cantitati, 1 banana, 1 kiwi, 1 mar, cateva foi de salata(sa nu fie prea amar dupa) si restul cantitatilor sunt pe ghicite.

Cred ca voi incepe un nou proiect de design, asa ca orice sugestii sunt bine primite, se numeste #Myclosetdesigns si cum numele insusi spune, e vorba despre outfituri formate in intregime din piesele vestimentare pe care le detin, in diferite combinatii, pentru ca noi fetele mereu avem idei seara cand ne punem in pat: "Ce bine ar veni fusta aia cu bluza cea noua!", idei care pana dimineata sau pana cand e destul de cald sa iti iei "fusta aia" deja sunt de mult uitate, asa ca mai bine le desenezi, nu?


This is the first sketch, for more check my IG page: @lorinyx


B&W kisses, 
L.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu