vineri, 24 aprilie 2015

Carpe Diem

Hei babies!
Nu prea am inspiratie, deci nu sariti cu bata. La poze m-am simtit asa bine, si toata ziua in general, dar acum sunt intr-o stare de lene totala, o scot eu la capat si de data asta. 
Aveam nevoie neaparata de un outfit care sa contina cat mai mult negru, si asa am facut, in ciuda soarelui care m-a cam facut sa ma coc in suc propriu. Dar imi place, aleg oricand soarele in detrimentul frigului ce parca iti intra in oase. 
Ca era soare sau nu, soarele meu consta in tricoul juma' galben pe care l-am ales si pe care il ador, e insotit de un mesaj tare dragut: 'Do more of what makes you happy'. Citat ce pare sa fie viral in randul domnisoarelor ce cocheteaza cu blogging-ul. 
Anyway, stilul casual nu intarzie sa apara nici de data asta, tinuta find una cu elemente simple, comode, ca pana la urma asta inseamna casual: jeansi, leather jacket, cardigan asimetric, bascheti & much more.. 












O. D.:

Bershka cardigan & tee | H&M jacket &jeans | Stradivarius sneakers | RB clutch | H&M sunglasses

Xoxo, L.


Un comentariu: