miercuri, 14 ianuarie 2015

THE GRAND COMING BACK- New year, same me!

Hei oameni buni si frumosi!
M-am intors, si sper ca intoarcerea mea sa fie de bun augur, trecand peste toate urarile de rigoare va urez un an bun si plin de impliniri materiale dar si sufletesti! Sa fie un an bun!
M-am tot gandit si e o prostie asta cu "Un nou an, un nou eu!" sau "Ma voi schimba incepand de maine!", chestiile de genul sunt spuse de dragul de a face afirmatii ce ne umplu sufletul si psihicul de optimism indeajuns pentru a celebra si petcetlui totul cu un pahar de sampanie(sau doua), chiar daca in majoritatea cazurilor afirmatiile sunt uitate peste noapte. 

So raise your glass for all the promisses we will break!



Sunt tot eu, si as vrea sa promit ca voi continua sa scriu frecvent pe blog, dar nu pot, pentru ca nu stiu daca voi onora promisiunea, dar pot sa promit ca voi incerca, si de asemeni promit sa incerc sa nu mai cheltui bani pe prostii de care nu am nevoie, si cam atat cu promisiunile ca oricum nu-s de mine :)).

And also.. 







Dorothy Perkins sweater | Zara blue jeans | Zara boots | Spirit golden watch | Vintage clips-earrings

Keep it simple, cozy & classy!
Until next time, kisses 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu