marți, 29 iulie 2014

Lesson #5 | DIY!




    Mi se pare foarte folositor pentru noi, fetele, nu ma gandeam ca poti face boyfriend jeans din niste jeansi regular fit. 
   Mie cum de nu mi-a venit ideea cu penseta cand mi-am facut blugii aia din terranova? Bine ca mi-am facut besici la degete:)). Dar macar mi-au iesit bine!

   It seems very useful for us, girls, I wasn't expected from a regular fit jeans to transform into a bouyfirend fit jeans.
   I didn't have the ideea of using tweezers when I made this pair of terranova jeans. I made some beautiful blisters, but the jeans are pretty cool now!

   And the today's quote, you'll have to endure, at least I remain without inspiration, and if that happens I will find some, on we heart it.

   Si acesta este citatul zilei, va trebui sa ma suportati, cel putin pana raman fara inspiratie, iar in cazul asta voi gase ceva pe we heart it



"Intreaba pentru ceea ce vrei si fii pregatit sa il iei" 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu