marți, 27 mai 2014

GRAND OPENING

             Pentru inceput..
            Ma numesc Pascu Lorena, am 17 ani, sunt din Bacau si sunt o fire comunicativa, vesela, nu ma pricep sa spun prea multe despre mine desi cea mai buna cale de a ma exprima consider ca a fost, este si va  fi in scris. Sper ca postarile mele sa reuseasca sa vorbeasca de la sine..
     Sincera sa fiu, am avut initiativa de a creea acest blog in urma cu multe luni cand eu si "surorile" mele  ne gandeam sa ne facem un blog. Vroiam sa il numim "All" (initialele numelor noastre).. Dorinta mea a ramas  la fel de aprinsa ca si atunci asa ca mi-am zis: "Hai sa o fac si pe asta."                          Ce buna prima postare ar fi mai buna decat aniversarea a 6 luni de relatie, 6 luni minunate alaturi de  cel mai adorabil om. Am sarbatorit oarecum peste cateva zile, la un gratar organizat de familia lui, acum, regret ca nu am  facut mai multe poze, atmosfera era minunata, oameni frumosi, atat in exterior cat si in interior. Dar am facut  cateva poze, cu EL, in spatele casei. O priveliste de vis, noi doi, la umbra nucului, putin mai jos un mic  paraias al carui apa se lovea lin de micile mari pietre, totul parea a lene. Sper ca imaginile sa vorbeasca de la  sine ..



               Dupa cum bine se observa ne-am simtit minunat, atat de bine incat a 2a zi ne-am cam permis sa stam acasa . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu